ЧОВЕКОТ...
...вреди колку неговите дела!

Расол за мамурлак или "поштено" добредојде

Почитувани интернет пријатели,
Овој веб простор е посветен за вас посетителите, кои случајно или не, сте се нашле на оваа веб локација.
Се надевам дека ке најдете доста интересни информации како за вас лично, така и за ваше убедливо маневрирање во вашето секојдневие.
Секое добро и не штедете се себеси.
Со почит
Јас,

Wednesday, July 16, 2014

Зошто нема да идам на "Пифо фест"?

  • Затоа што омилен бенд ми се U2 а не Жељко, Емина или Маид“’%????.
Btw, who d' F... is Маид?;
  • Зошто не поднесувам гужва во која се ке смрди на јаглерод моноксид, загорени внатрешни органи на ориентални и домашни животни на метални ленти;
  • Затоа што сметам дека  рекламирањето на алкохол (вклучително и пиво) на телевизија е штетно за младите генерации, наспроти недостигот од интензивна едукативна јавна кампања за водење на здрава исхрана и живот во целост;
  • Затоа што ми е доволно еден карневал со лудости годишно, а после Ѕвегорска СУРОВА се е некако втора класа :) ;
  • Затоа што бев еднаш и беше за никаде;
  • Затоа што ми е кич;
  • Затоа што пиво фест се организира со гитарски бендови, се знае со каква музика, со професионални мото-учесници и слични ретки....;
  • Затоа што наместо идење да висам на отворено ко идиот на музика која не ја слушам, ми е далеку понепотребна работа отколку да бидам со личноста која јас ке ја изберам, на место кое ми причинува задоволство, онолку колку што ми е потребно (т.е. таман), правејки се, само не, она што ДРУГИТЕ ГО ОЧЕКУВААТ ОД МЕНЕ!

Со почит за Игор (за кој искрено не знам како се гледа во ова друштво кичерајки), ама не-фала.
Ефто бе!
Јелена fck Розга?

Звучам субјективно, не-кул, немам поим од забава?
ЈБГ!
It's my life, my time....
MY VISION OF EXPECTATIONS.

No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets

Автори на блогот