ЧОВЕКОТ...
...вреди колку неговите дела!

Расол за мамурлак или "поштено" добредојде

Почитувани интернет пријатели,
Овој веб простор е посветен за вас посетителите, кои случајно или не, сте се нашле на оваа веб локација.
Се надевам дека ке најдете доста интересни информации како за вас лично, така и за ваше убедливо маневрирање во вашето секојдневие.
Секое добро и не штедете се себеси.
Со почит
Јас,

Saturday, March 21, 2015

Грижата за еден сон

Убавино,
исчезни сега.
Утре повторно ќе ти се восхитувам
сонот за мене да те обземе, 
и дури тогаш да се насмевнеш во сонот, 
затоа што само една насмевка од твоето лице ми значи се на светот,
особено затоа што јас сум причината за таа насмевка,
макар што тоа е само во сон.

На место надвор од мојот дофат
и додир,
замислувам дека лежам покрај тебе, 
само за да се грижам и внимавам на твојот сон,
затоа што јас сум во него.


Овие стихови во оригинал се напишани на англиски,
и истите може да се прочитаат на сл. линк

No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets

Автори на блогот