ЧОВЕКОТ...
...вреди колку неговите дела!

Расол за мамурлак или "поштено" добредојде

Почитувани интернет пријатели,
Овој веб простор е посветен за вас посетителите, кои случајно или не, сте се нашле на оваа веб локација.
Се надевам дека ке најдете доста интересни информации како за вас лично, така и за ваше убедливо маневрирање во вашето секојдневие.
Секое добро и не штедете се себеси.
Со почит
Јас,

Saturday, November 2, 2013

Твоите очи

Твоите очи
Гледајки ги како се затвараат
пред да згасне денот во тебе
и уште еден спомен да летне во неповрат
останаа запаметени за момент во мојот здив. 
Ти заспиваш, телото ти паѓа во безгрижност,
здивот фаќа чекор со помислата за сигурност
за уште една ноќ заедно, еден покрај друг.
Сакам да останам буден.
Не сакам да те препуштам на мојот сон.
Сон кој може да ме замае, да ме занесе...
Го наслушнувам твоето срце, твојата живост и спокој...

Ти...
Ти спиеш.
А твоите очи ме гледаат.
Не сакам да го заборавам сјајот кој прво ме заслепи за потоа да прогледам.
Заедно со тебе.
Со твоите очи кои останаа да висат над мојот свет на празнина.
Само крик на воздишка, за ново утро, во новиот ден.
Ден без тебе...

"80" убав број, како причина. Уште повеќе што е реален.

No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets

Автори на блогот